Plány a tak ďalej..

augusta 08, 2016

Takže, aby som dala znať že žijem a nekadím an tento blog a na poviedky tak úplne, tak sa vám tu trošku vyspovedám.
Dakedy som to mala vo zvyku robiť často, a len sa vyhovárať, no potom som s tým prestala. Avšak keď som videl poslednú štatistiku a zistila že na mojom blogu za týždeň bolo len 20 ľudí tak mi prišlo smutno. 

Úplne na to všetko kašlem aj na vás, aj keď to tak celkom pravda nie je.
Skutočnosť je ale taká, že času je dosť, nápadov je dosť, no písať nedokážem. Napísala som niekoľko poviedok, no zverejniť som nedokázala žiadnu, pretože keď som si to spätne prečítala, chcelo sa mi skôr vracať ako plakať. Ako môžem zverejniť takú blbosť? Pýtala som sa sama seba a radšej to zmazala skôr ako by ma nedajbože napadlo to uverejniť.
Ale!! Áno je tu "ale". Možnože som už prišla na spôsob ako písať, a možno príde aj chuť, znovu písať. Preto by som vám rada povedala o pár plánoch ktoré mám a možno vaša podpora mi práve pomôže ich aj uskutočniť...
That peaches 

PLÁNY

(Napísala som to veľkým aby sa zdalo že mám veľké plány)

  • Ako prvé! Pravdepodobne si to nikto nevšimol lebo tu podla ratingu nik nechodí, som stiahla poviedku Break of Dawn, aj keď odkaz a všetko na ňu ostalo.   

Čo sa tejto poviedky týka, mám ju rada ale keď som si ju prečítala, zhrozila som sa takže ju musím opraviť a až sa tak stane, budem pravidelne pridávať nové kapitoly. Ešte nemám samozrejme všetko dopísané, no budem sa snažiť!!
  • Ďalšia vec ku ktorej mám potrebu sa vyjadriť je Paradise Lost

Po tom čo sa mi toho v škole trochu nahustilo, nemala som čas to písať a čím viac času uplynulo tým ťahšie sa mi k tomu vracalo. Pokúsim sa však napísať novú kapitolu, pretože predstavy mám krásne, no bojím sa či o túto poviedku má vôbec niekto záujem, preto by som bola rada keby sa aspoň niekto k tomu vyjadrí...

  •  Ako posledné sa vyjadrím k mojim oneshotom, ktoré sa tu sem tam objavia. 
Tým, kto tu chodí pravidelne neuniklo že som tak trochu totálne posadnutá MarkJin shippom, poviedkami a všetkým. (dnes alebo zajtra vám tu postnem novú poviedku) No viem že nie každý je s týmto stotožnený, preto by som rada prišla aj s inými pármi, no neviem si vybrať, preto vám tu hodím pár párikov, na ktoré by som chcela písať, a podla toho, za koho najviac budete kričať, sa uvidí 

JiKook

ChangKi

JeongCheol

2JAE

JongKey

KaiSoo



  • Úplne na záver by som vám chcela povedať že som sa pridala do týmu AsianStar, čím by som vás zároveň chcela na stránky o ázijskej pop kultúre pozvať. 

You Might Also Like

5 komentárov

  1. dokážu se s tebou sžít, kor když zabruslím různě po autorech a co teprve, když čtu něco v aj? pak se mi chce plakat a mám chuť všechno naráz smazat. ✧*。ヾ(。>﹏<。)ノ゙✧*。
    hmmm, nejsem sice ve fandomu winner, ale poslouchám je ráda (baby baby (•‾⌣‾•)و ̑̑♡), ačkoli nemám ani páru o párech (a pun? lol), na tu povídku se mile ráda vrhnu :D
    well... s těmi páry... why not all of them? Σ(TωT) 'cuz jikook is love, changki is love, jeongcheol (ok, jicheol works better for me, but nvm ˭̡̞(◞⁎˃ᆺ˂)◞*✰) ..., 2jae ¡¡¡( •̀ ᴗ •́ )و!!! (tak málo~), shinee moc neposlouchám, so... a kaisoo [please] is love 2 •́ε•̀٥
    [*whispering* jackbam? yugbam?] *dying because of bambam's hush*
    [chansoo? c:]

    ok, neměl to být román, pardon

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D Najlepšie by bolo všetky pári ale ak napíšem na jeden budem nadšená :D Čo sa týka JeongCheol :D :D Mamka s taťkom to musí byť ostatný sú detičky hlavne pre starých ľudí ako som ja, keď aj najsarší člen je o pol roka mladší ô.ô
      Oňoňom takže vidím že nie som jediná koho Bambiho Hush dostalo O.O vždy som chcela napísať JackBam poviedku ale neviem sa k tomu dopracovať :D YugBam asi nie to Gyeomie je moje babatko a otec mojich detí ale JackBam.. to je o inom :D :D
      No a ChanSoo čo povedať. Milujem ich na oko ale Dodo je v mojej top 3 shippov a ja neviem moje shippi mixovať Q_________Q

      Odstrániť
  2. Ja osobne sem vždy raz do dňa prídem či si niečo pridala :D Len mi potom trvá kým to skomentujem *prepáč, ale fakt niekedy po práci nemám silu ani dýchať*.

    Break of Dawn nie som si istá, ale s veľkou pravdepodobnosťou som to čítala, keď si to vydala :D takže sa na to teším aj na to ako to opravíš ^^

    Paradise Lost...k tomu ti mám aj niečo písať? :D Tú poviedku milujem a len čakám kedy zas začne vychááádzať :D takže ti držím packy *-*

    Ok, čo sa týka oneshotov...neviem sa ich dočkať! *-* veľmi ti držím packy aby tvoje plány vyšli! ^^ ja som tvoj verní čitateľ a ver, že tu vždy bude striehnuť na všetko čo pridáš *-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uvidíme čo z tých plánov sa nakoniec stane aj skutočnosťou :D Budem sa snažiť minimálne vrátiť k tomu Paradise Lost. Akurát mám dojem že mi chýba nátlak, nechce sa mi písať keď mám volný čas :/

      Odstrániť
    2. Ja ti verím, že čo najviac z toho sa uskutoční ^^ ... Ako ak chceš ja ťa budem pokojne bombardovať aby si písala :D (sama viem aké to je nemať nátlak a potom sa nikomu nechce)

      Odstrániť

Popular Posts